torsdag 30 juni 2011

As time goes by

Dagen slutar med svart och vit och då menar jag vädret. Det regnar!!! Vi har varit i Växjö idag från 12.00 för att hälsa på gammal familj vän till mina päron med 2 av mammas vänner Vivianne och Angelica hängde med. Hann shoppa lite shorts och linne. Vi åt på en buffe när vi kom ditt. restaurange heter ROYALTY då var det asiatisk buffe. Sen hemmåt körde vi förbi KURT OCH ALLIE mina föräldrars gammla vänner som var våran granne innan då vi bodde ute på landet som heter Rösås. De bjöd på våfflor och sen gick vi för att se deras 8 kaniner på gården de var FRANSK VEDDER så himla söta och tjocka =). Sen gick vi in igen och åt PRINCESS TÅRTA som min pappa köpte.




Vart tog växjö borna vägen?




ute på landet







Sorry ser hemsk och tjock ut på bilden




Dagens shopping Shorts-från Bikbok Raddigt röd och vit linne- Från Monki Vit linne- från H&M

Nu är jag trött det var allt för mig.

One love,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar