måndag 6 juni 2011

New favourites * LOVE*

Jag tänkt att gå tillbaka med piano. Som ingen av er vet brukar jag spela piano när jag var 11-18 år men sen tröttnade jag. Nu tänker jag ge det en chans igen och spela. Dock har jag glömnt bort ,, så med hjälp av min macbook pro programme "GARAGE BAND" studioo kan jag lära mig igen och spela fast med keyboard, det enda som fattas är en keyboard som man ska koppla med usb kabel till macbook pro. Macbook pro är super bra dator som har en enda program för dom som vill ha en studio och kunna spela musik, låtar, guitarr med hjälp av programmet "Garage band". Det upptäckte jag igår =).


Så här ser den ut MIDI USB keyboardstation 88ES



Mac 180 colors palette den är dyr med finns att köpa på nätet för super billigare pris.
Har letat efter det här väldigt länge. Har inte den ännu men den blir min inom 3 månader.


Nars turkish delight

Bild på Kim Kardashian . Här använder hon Nars turkish delight. Super snygg lipgloss!!




Mac creme d'nude ( Creme sheer) för Nude look.


Så här ser den ut Mac creme d'nude ( obs inte mina läppar)




Har hittat mina dröm färgade contact linser som är så naturligt. ( inte jag på bilden ) " SOLOTICA"
Den här linsen tänkte jag pröva den finns att köpa på http://wrlens.com och är dyrare än freshlook. Den kostar runt 60-65 euro men som sagt som ni ser ser den SUPER NATURLIGT UT. Finns andra färger att välja också.


1 kommentar:

  1. hej var kan man köpa solotica färglinser? de var jätte snygga

    SvaraRadera