söndag 19 juni 2011

Sometimes when we touch

Hello läsare!!! Fy vad varmt det är i rummet ingen luft alls. Det värsta Spanien när det sommar är inomhus ett rum där det finns " ett fönster" men går ingen luft in, därför att det på baksidan av lägenheten där du ser byggnaden "grannarna" bredvid 1 meter ifrån och massa hängade kläder. Idag gick jag till stranden från 12.30-15.00 jag vill bli brun på ansikte så brun det går så att den aldrig går bort ...hahah vilket jag är men är rädd att dom går bort varje gång jag tvättar ansikte LOL!! crazy!!! Först trodde jag att det skulle regna men jag var säkert att dt ska bli klar blå himmel enligt min mac. Stora moln kom förbi sakta. Solen bara försvinner ibland och tillslut kl14.00 var himlen klar blå. Sen börjar jag stinka jätte illa typ sol stink fast värre hmmm!?skumnt. Drog hem och maten väntade på mig som var lambkött med potatis och frukt shake med grädde som Rubéns mamma lagade mum så gött!




3 dagar kvar sen är jag i Sverige oooooh nejjjj!!! ge oss bra sommar där uppe jag vill verkligen INTE bli deprimerad i det svarta kalla landet..huhuhu.
Fick sms av min goda vän Mariela undrar när jag kommer till Sverige och Stockholm. Hon vill att jag ska komma och hälsa på henne i hennes nya lägenhet och grilla.
Imorgon måndag har jag och Emma bestämnt en dejt om hon inte har för sig något annat. Då blir det SUSHI så klart.



Bilden från Tarragona från Rubéns familj sommar lägenhet. Det var kallt där på kvällarna.
Vi hörs så länge!

One love,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar