torsdag 9 juni 2011

Dancing in the moonlight

Hej hej hade precis gjort klar en super snygg blogg design till min blogg,men sen måste jag skaffa HTML code till den innan den publiceras förstås. Har suttit framför datorn i flera timmar och försöker hitta på nätet angående html koden. Det så svårt!!! Min högre hand och mina fingrar där stelnar snart eftersom jag använder den mest..=(..Varför ska det vara så svårt!! Är det någon som kan om htlm koden ??Går inte förstå den, det som att försöka läsa på kinesiska eller nåt. Någon som vet hur man för över en BLOGG Layout design till blogger?? Fan nu blir jag suuuur. Jag vill ha min nya blogg design =(...
Nu ska jag titta på min serie och ska försöka ta min sömn. Älskar kolla p
å film eller serier och somnar framför datorn hehehe..

Jag ser att jag har blivit smalare också=) specielt ansiktet..Vilken överraskning !!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar