söndag 26 juni 2011

We are family


Mamma och jag

Första gången solen skiner hela dagen från den dagen jag var här. 5 dagar i Sverige känns som att jag har varit här mer än så. Verkligen trevlig att få vara här med familjen. Imorgon måndag ska jag börja göra mina viktiga ärenden. Mina ärenden i Sverige borsett att vara med famijen.

  • Folkbokföra mig ( inte för att jag ska bo här )
  • Gå till Swedbank skaffa bank kort.
  • Fixa Id kort
  • Gå till en studievägledare fixa studier
  • Till traffik skolan och fixa intensivkurs.
  • Fixa nånting till mina gnagande tänder om nätterna.
Pratade med min goda vän Daria också saknat den där bruden . Kommer se hennes snart det blir nog en trip till Stockholm tillsammans ;)

Snart ska jag gå lägga mig så att jag kan vakna tidigt imorgon och göra mina ärenden. Inte alla dock med en eller två i taget.



Sover i vardagsrummet än så länge. Här med världens skönaste luft madrass.




Mamma lagade en av mina favorit mat igår. Rostbiff med potatis, kallsås och sallad =)

Nu ska jag ta en snabbdusch
One love,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar