onsdag 29 juni 2011

My love for my dog


Blackie stirrar på mig och vill bli klappad

Han är 12 år gammal men ser ut fysisk och physisk ut som 6 år. Blackie må han leva några år till jag önskar för alltid . Varför hundar lever bara tills 14-15 år ?! Varför kan inte dom leva lika länge som oss människor? Varför måste det vara 7 hundår på en människa år? Ibland på nätterna så brukar jag vakna och stirra på honom ifall om han andas S: det värsta skulle hända är vakna se honom död =(. Eller komma hem till Sverige och det inte finns någon Blackie. Varfööör? Jag önskar att du lever för alltid Blackie, det gör ont att tänka varje dag att en dag går du bort...Må du leva några år till.

Vi åt buffe på CHili thai restaurang. Dock lunch buffe tjänar man inte mycket på mig jag går bara en runda. Är det sushi som inte är lika tungt som denna äter jag mycket. Hann fixa ny bankomat kort på Swedbank idag, tjejen som jobbade där var super bra och gav mig en bra service. Vi drog till den nya gymmet som heter Friskis o Svettis nära vid stationen. Kostar 80kr per omgång ( om man inte ska vara medlem). Så för mig som kommer vara här i 2-3 månader så kommer det kosta 640kr en månad och då går jag minst 2ggr i veckan.Fan är det värt det? Äsch skiter i det vill inte rulla ner till Barca för jag vet att jag kommer äta mycket här i Sverige. Man inte är här varje dag. Men ska se om man kan skaffa månad kort bara 2-3 månader kanske?

Har pratat med pojkvännen idag också. Han är i Canaria imorgon är han i Teneriffe. Vi pratar vart annan dag max 3 dagar, dåligt med signal i båten men så fort han får signal ringer han mig =). Te kiero mi amorcito!!

Godnatt på er, Hasta mañana!!

One love,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar