måndag 27 juni 2011

23 degrees


Varför ser jag nästan alltid ljusare ut på bilderna som denna ?
Kommit hem från våran lilla stan och gjort lite ärendn. Folkbokföra mig, lämnat in mina gladiator sandaler för lagning, köpte Twilight sagan boken the breaking dawn på svenska ( det bättre läsa på engelska). Gick till evas parfym nåt sånt det hette och köpte nattkräm av clarins och Isadora Dark tan bronze puder ( som egentligen är light tan). Vi gick runt hela stan och hittade ingen hårfön!!??? tillslut gick vi till Maxi och hittade dom där babyliss ÄNTLIGEN!!. Vi åt kebab tallrik dock var det för mycket för en pers. Drog snabbt till h&m för att köpa en bikini tänkte sola imorgon men jag skippade det. Jag tyckte det var lite onödigt. Inte kommer jag till Östanå sjön kl 10 på morgonen och sola där hela dan. Det inte som havet lixom. Får ta det nere i Barcelona. Så tillslut köpte jag en snyggg svart klänning och en rosa/baby blå flip flop.

När vi kom hem har vi fått mina körkortsböcker som mina föräldrar köpte åt mig och skickade nere till Barcelona och aldrig kom fram, så dom har skickat tillbaka den så jag får börja läsa den nu.


"SVENSK" KEBAB love it!!


ISADORA-DARK TAN



Den 4:e boken av Twilight har den =) Fast jag borde har köpt den på engelska.





Björn borg som mamma skickade med körkort boken till barca





One love,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar