torsdag 23 juni 2011

The day before everything


Tänkte blogga lite dagen innan jag åkte hit till Sverige. Jag och pojkvännen gjorde sista shoppingen i måndags och på kvällen träffade jag Emma och åt Sushi. I tisdag var vi inna på Barcelona Zoo för första gången =). Vi var där rätt så sent runt kl. 18.00 och vid kl 19 började dom ta in djurarna. Men vi fick se nästan alla vilda djur för utom krokodilerna, Känguru, Pumba, röd panda. De hade inga ormar ?? What inga ormar det var det första zoo jag har varit UTAN ormar..

Efteråt drog vi till Mcdonald mcdrive och köpte lite mat. Sen bestämnde vi oss att gå på bio. Eftersom bion som vi tänkte kolla som heter INSIDIOUS började kl. 22.15 så gick vi till en bar i närheten inne i shopping center Icaria ( där dom visar original version filmer). Baren heter Notre Damn och drack några glass med patatas bravas. Jag gillar inte öl alls men Heineken börjar jag verkligen gilla och det inte så stark heller.

Angående filmen INSIDIOUS den var Dåligt inspelat. Såg ut som live teater, omg! Ne gillade inte alls den.













Rosa pelikaner tror jag dom kallas för.






Nalle puh











King of the jungle




The Gorilla




Notre Damn bar


Baby my love



Btw den här gröna kavaj som jag har på bilden fick jag av Rubens mamma som present. Super snygg tygg kavaj från zara. Har också en vit.



Tygg kavaj från Zara så jävla snygga och sköna.


Den vita crämiga kavaj som jag hade på bilden ovan.

godnatt på er

One love,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar