onsdag 22 juni 2011

Home sweet home


tittade på en film på väg hem på min dator.

Kl är mycket här i Sverige. Planet var 15 minuter försenad från Barcelona. dvs jag kom 15 minuter försent i Göteborg där mina föräldrar satt och väntade på mig. Jag hade otur också min bagage kom aldrig bland 8 pers som väntade. Jag vet inte vart den har tagit vägen =( men vi fick skriva upp våran adress och kontakt nr sen imorgon ska den levereras med taxin hit. I hope annas är det mycket jag har tappat halva mitt liv alltså är där inne.

Från Gbg till Vetlanda var vi hemma runt 20.00. Vi stannade och åt i ikea i Jönköping, köpte en super snyggskönt luft madrass till mig (eftersom jag har inget sovrum här längre). Vi drog sist till citygross och handlade lite mat och sen hemmåt.


Mina föräldrar har flyttat för några år sen till en lägenhet nära stan och jag tycker den är super mysigt och fin, men om 1 vecka ska dom flytta till en större lägenhet där jag får mitt eget rum när jag besöker Sverige.

Saknar min älskling som är där hemma i Barcelona Otroligt mycket. Det var svårt och släppa taget på flygplatsen =( vi är med varandra varje dag och bor tillsammans. Det här känns overkligt och konstigt för mig.


Mina föräldrar har inte kommit tillbaka än. Dom skulle hämta hunden Blackie hos en kompis. Vill se min fina hund =).

Snart ska jag gå lägga mig eller chatta med pojkvännen innan dess. Hade bra så länge..
Så bloggar jag mer imorgon.


I Miss you baby and i love you soo much !

One love,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar