fredag 24 juni 2011

The day gone by


karaoke time. Min pappa sjöng för första gången.

So har dagen gått förbi redan. Midsommar är slut. Åt sill och potatis idag, sjöng karaoke och spelade wii och drack mycket öl förstås . Nu mår jag illa i magen drack almax från barcelona och det hjälpte ett tag. Vädret var inga vidare heller det regnade sen var det sol några minuter sen regn. Vi tog lämnade bilen och tog taxi hem för första gången här. Nu sitter jag på sängen och väntar på Rubén vaknar kl.01:00 sen ska vi chatta live och kolla på film tillsammans heheh =) Saknar honom =(.


Mamma och auntie Jennifer. Vi var hemma hos dom



Mina föräldrar sjunger. Mammas midsommar krans hahaha


Jag älskar karaoke!!

Det var allt för mig idag godnatt!!

One love,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar