tisdag 28 juni 2011

Distance away from you



Sitter hemma och väntar på mina föräldrar. Vi skulle dra en sväng till Östanå sjön som ligger i närheten. Jag har inte varit där i 6-7år så undrar hur det ser ut. Jag ska inte bada om ni frågar. Ska bara sitta där läsa min bok ta med hunden och mammas kompis dotter Emma. Vilket väder det var ute. Jag låg och sov tills 12.00. Jag var super trött och kunnat sova hela dagen om jag ville. Så fort jag drömmer så är jag borta någon annanstans. Har funderat på länge att slinga mitt hår som j.Lo har eller har haft. Vi får ser hur det blir. Ska läsa körkort också men min pappa har automat på sin bil. Hur ska jag kunna övning köra med honom?!. Får ta intensiv kurs och köra med någon i traffik skolan. Men det skulle bli billigare om jag kunde övning köra med min pappa. Vi får se hur det går. Jag har bara 2 månader på mig. Tänkte åka 1 månad tidigare till Barcelona beror på om Rubén kommer stanna med båten i 2 månader som han hade planerat Så ja tror det blir 2 månader. Vi får se!

One love,


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar