söndag 3 april 2011

White board


Rubén har skrivit det här pa hans White board i sitt rum och jag blir alltid glad när jag ser den här varje dag. Han har blivit mycket bättre pa engelska än jag pa spanska =).

Helt underbar väder ute verkligen var , nästan för varmt för att vara var väder. I fredags var det utgang med tjejerna (bilder kommer sen ) till otto . Hade jätte kul. Jag var död dagen efter t.o.m idag. Jag soved tills lördag kl 14.00 ( eftersom kl 15.00 har vi och Rubéns familj lunch tillsammans.) Efter maten tänkte jag kolla pa true blood är pa den sista episode 3:an =), men det gick inte kolla var trött sa bestämnde mig ta siesta. Soved tills 18.00. Rubén kom fran biblioteket ( han pluggar för hans kommande examen nästa vecka och han läser 2 karriär samtidigt därför pluggar han sa mycket ). tro mig han älskar att plugga!. När han kom gick vi ut med hunden sen till condis för att handla lite mat. Efter kvällsmat vid 22.00 la jag mig en stund igen...sen la vi oss vid 02.30 och jag soved tills 14.00.

Idag söndag hann jag tvätta mina och Rubéns kläder tillsammans och nu ska jag kolla pà trueblood innan Rubén kommer och använder sin dator. Vill inte använda hans PC för att det finns ingen ljud när jag kollar pa mina serier =(.
Aja vi hörs!

...ny top som jag köpte fran zara =).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar