tisdag 12 april 2011

Forever yours,

Vilken dag alltså har hunnit göra det jag hade tänkt att göra. vid 12.30 gick jag till granvia les corts för att hämta datorn som var inte riktigt klara än så jag gick hela vägen igen och åkte direkt in till stan för att gå förbi min andra bank " lacaixa" jag har typ 3-4 banker =/ fråga mig inte varför. I allafall hämta mitt så kallad "carne joven" ett bankomat kort för dom som är ungdomar under 28 år där man får rabatter på massa saker, bio, restauranger, museum , zoo osv så det ganska bra att ha.
Efteråt mötte jag Rubén som hade tydligen en lång rast i 4 timmar tills hans nästa sista lektion börjar så vi passade på sitta utanför starbucks. Jag valde färdig pressat juice mot frappucino ångest men det bra jag måste gå ner i vikt i allafall.
Vi satt där ett tag sen drog jag hem vid 16.30 och åt middag som Rubéns mormor har lagat åt mig och det var god fisk mat , de är från galicia norra delen av Spanien så det mycket fisk =).
Sen försökte jag pilla min mobil lite och Rubén kom hem tidigt idag. Det var dags och gå en sväng och hämta datorn. Fy fan vad jag har gått
idag plus värmen , äntligen dator är lagad och är som ny =) med antivirus. Det kostade 80euro vilket det kostar dyrare för det flesta som använder sin dators garanti . Så för er som behöver laga era datorer besök http//pcgranvia.com det lägsta att laga datorn från kostar 60eur och det tar endast 3 dagar med antivirus på datorn och de är verkligen duktiga.
Jag tror jag ska gå sova lite sen kolla på film.
Hasta luego!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar