måndag 11 april 2011

Ledig - Dag 1.

Det måste vara 27 grader varmt ute idag, som tur att jag bor i Barcelona och behöver inte oroa mig att jag kommer missa värmen för varje dag är det lika varmt ändå nästan hela året om . Idag har jag mitt första "semester" i år 2011 från jobbet hela denna veckan och nästa veckan är jag ledig på tisdag. jag ville dra till stranden , men sen kom jag på att min bikini är nerpackade redan och den har vi lämnat tillsammans med mina andra saker och kläder i Tarragona som är 1 timme härifrån , där Rubén och hans familj har sommar lägenhet eftersom jag fick inte plats med dom här i deras lägenhet. Imorgon får jag nog gå in till stan och leta efter bikini ( kanske) KOmmer ändå sola hela denna sommar så jag har all min tid. Från och med idag är det exact 26 dagars kvar tills den sista dagen på jobbet. Det känns för evigt tror mig. Too good to be true, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Rubén är på universitet sen drar han till biblioteket efter, plugg är hans passion. Önskar att jag också är så, inte riktigt bara lite =)..hehehe Imorgon hoppas jag att hans bärbar är klar på laggning,så att jag kan hämta den. Klarar inte av använda hans pc som inte har ljud man kan inte lyssna på varken music eller kollar på film =(....thats all for me...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar