fredag 15 april 2011

FRIDAY-This was yersterday



Hann inte blogga igår. Gick till stan för att möta Rubén och drack caffe på starbucks =) sen drog vi till fnac för att köpa en hårddisk som visar sig jävligt bra=). Den väger ingenting vi valde 500Gb vi tänkte ta 1TG sen besökte min Apple Macpro datorn som jag ska snart ha ..om ca 1 månad.



Vi köpte en väska till den också.


Drog hem och pillade på den nya hårddisk vilket tog mig flera timmar eftersom den var mer komplicerade än vad jag trodde, men sen fixade det sig, tur det!. Nu ska jag ladda fett massa filmer vilket jag har redan börjat göra igår.

Vi avslutade kvällen med en så himla bra film den rekommenderar till alla. Den heter " THE LOVELY BONES" directed by: Peter Jackson som har gjort sagan om ringen. Super bra film den är mer än 2 timmar lång.


HANDLING:
Baserat på en bästsäljande bok av Alice Sebold, The Lovely Bones berättelsen om Susie Salmon (Saoirse Ronan, "Försoning") en 14-årig ​​flicka från Suburban Pennsylvania som mördas av sin granne. Hon berättar historien från himlen, som visar livet för de människor runt omkring henne och hur de har förändrat allt samtidigt som man försöker få någon att hitta sin förlorade kropp.
REKOMMENDERAR STARK!!

nu måste jag fortsätta göra mina saker.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar