måndag 11 april 2011

Faith

09 – Min tro och livsfilosofi


Jag tror på allt mina ögon ser och att allting är möjligt i världen. Jag tror på Gud men inte på religion. Jag tror på karma att gör man något bra får man något gott tillbaka, och tvärtom.

Jag respekterar det som är runt omkring mig, religion olika människor, troende osv.

Jag tror att vart enda en av oss har skyddsänglar som skyddar oss mot den onda. För mig livet är kort ta vara på varenda minut , timmar och dagar som går. Älskar människor som har alltid varit där hos dig, vänner , familj, släktingar och lär dig acceptera människor runt omkring dig. Säg vad du vill säga, våga det du vill göra, stå för dina ord , skäms inte för saker och ting som du tror och vara stolt för den du har gjort i ditt liv. Visst mesta av oss har gjort massa dumma saker men krama om den som ett av ditt livs erfarenhet, ångra dig aldrig men gör aldrig om den igen! och leva framåt inte bakåt. Whats the past stays in the past brukar vi säga.

Jag tror på all tur vi har fått och kommer få i livet det för att VI FÖRTJÄNAR DET, så säg aldrig att du inte förtjänar det för det gör du och det gör jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar