söndag 24 april 2011

Until tomorrow comes



I maj börjar ett nytt liv, ny början, ny chans, ny planer , nya drömmar och i den månaden och framåt kommer det hända mycket., Min födelsedag är också på väg. Jag har också tänkt på att jag vill göra en ny blogg om jag inte kan göra om mina kategorier. Jag kommer skriva mycket uppdatera mer och ändra mina kategorier. Jag kommer skriva mitt vardagsliv men mer om mina tankar, inspiration, drömmar, kärlek osv..

Jag längtar jätte mycket till friheten och att få plugga igen, ha egen lägenhet och ja ni vet allt det detta. Den 6:emaj är den dagen det är om 2 veckor och då kommer vi fira stort på jobbet.

Denna sommar har jag bestämnt mig att jag kommer åka till Sverige från mitten av juni tills slutet av agusti. Därför att Rubén kommer vara borta på praktik med båten och jag vill helst inte stanna här och för våran relationskull vill jag göra det bästa så att vi kommer bli som förutom t.o.m bättre när han kommer tillbaka efter 3 månader. Har man den bästa relation med den bästa personen i världen vill man inte förlora den vad det nu kommer hända om jag stannar här hela sommar ( vilket jag INTE kommer göra).', ja ni säkert vet vad jag menar. Jag vill inte chansa , jag letar inte mig själv tills 100% så jag gör det bästa av det bästa.

Förhoppsningvis är det varmt och soligt i Sverige och hoppas hoppas det så jag kan sola ( det enda skäl att jag vill vara i BArca är pga värmen och sol jag måste vara pepparkaksbrun.

Jag har massa saker att göra det fixa distans plugg, prata med en studievägledare, ta körkort har jag bestämnt mig också, fixa id kort, fixa svensk bankomatkort och jag ska träna med brorsan wehoo och umgås med familjen som jag har inte hunnit umgås endast 1 vecka i ett tills 2 år och det är väldigt lite.Nu kommer jag ha chansen att få umgås med dom hela sommarn =).

Imorgon är jag ledig sen jobb och denna veckan är det löndags också.'!



Hade bra, one love //V.

2 kommentarer: