söndag 3 april 2011

Night



Jag, D&G


Nagra bilder fran i fredags.


MIna tva underbara vänner som är pa besök här, nästa vecka aker dom hem =( synd att man hinner inte umgas med dom ).


Har statt i 2-3 timmar och lagat matlada at mig och Rubén tills imorgon. Han pallar inte äta macka jämnt och jag pallar inte äta sallad heller. Innan jag ska äta hälso samma mat, ordna mitt liv, leva sunt..etc sa maste jag "fixa" mitt liv först. Sa fort vi far kicken fran jobbet =) första veckan i maj och jag har flyttat till en egen lägenhet da ska jag ha ordning och reda. Fick inte ens knappt plats med klänningen i fredags. Ne ne snart ska det ändras. Just nu försöker jag lite i tagit.


Har äntligen kollat hela säsongen av true blood synd att det inte finns säsong 4 ännu =( längtar!!


Pues maste träffa brudarna imorgon om det har inte planerat nanting. Nu ska vi ga och vila . Natti natti...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar