lördag 9 april 2011

Sommer is early

Tja! Passar på med en snabbt inlägg. Idag är det härligt väder det måste vara runt 29grader här i Barcelona. Jag som ha lust och bränna mig på stranden men orkar inte gå ditt själv plus att jag har städat rummet och jag är lite trött. Hela denna veckan som kommer har jag en liten kort semester och jag åker ingenstans, semester gör jag ändå om en månad för då är det kicken på jobbet den 6:e Maj är den sista dag vi jobbar!!!=). Jag kommer nog ta en siesta det jävligt varmt och jag älskar sommar känslan =). I år ska jag vara bronze brun året om och aldrig mer bli blek som idag...hahah nu ska jag gå och ta min siesta....zZzz.... bjuder på en gammal bild sommar 2009.



och en vintern 2010



jag var väldigt brun vinter 2010 då tog jag solarium totalt 4-6ggr ( 2 gången i veckan ) i manaden =)


räcker för mig=).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar