måndag 25 april 2011

Memories are treasures in our head...

13 – Den här veckan



( bilden med kompisen Audrey från Paris 2 år sen, men kändes som igår)

Har jag inget planerat. Det har varit en super lång helg och tro mig jag blir rastlös. Imorgon är det tisdag och då är det jobb som gäller fyra dagar den här veckan och sen nästa vecka är den sista veckan and thats it hopefully.




Idag har vi med några av Rubéns släktingar ätit lunch tillsammans här hemma hos dom. Alltid trevlig och träffa dom och blir alltid massa prat och skratt. Jag är fortfarande mätt och kunde knappt äta middag som hans mamma har lagat åt oss. Min mage är lite slö med matsmältning idag.




Jag vägde mig för några dagar sen och jag har gått upp från 54kg till 60kg..!! det är hemsk och jag får inte låta det gå över 60kg måste verkligen träna snart. Jag känner mig illa när jag äter mycket också väldigt ohälsom. Jag har aldrig vägt 60kg innan hahah den du ,snart har jag dubbel haka.

Kommer sitta framför datorn lite förhoppsningviss har maten hunnit smälta i min stora mage sen blir det läggdags runt 2??? börjar 12.30-21.00 imorgon som vanlig och jag förväntar mig mindre jobb hahaha. Gud jag kommer sakna det jobbet.

Kommer skriva ett inlägg till sen ska jag surfa och kolla efter lägenheter snälla Gud låt mig hitta en bra en =) because its the time ...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar