måndag 25 april 2011

Those are my favourite things

12 – I min handväska



Finns massa skit inuti. O-organiserat, jätte smutsigt. Jag äger några handväskor men jag gillar bara använda en. Så om jag köper en ny väska kommer jag använda den varje dag tills den är sönder och köper en ny. Min handväska måste vara stor , älskar stora väskor! När det gäller fest så har jag 6 stycken partyväska ska nog köpa mer och samla på sånt.



Som ni ser inuti..



  • Alltid har jag med mig min winnie the pooh paraply som min lillebror köpte i bokhandeln 4 år sen. Även om det jämnt soligt i Barcelona så vet man aldrig om det regnar, då är det bra att ALLTID ha med sig en paraply. Jag har den i min väska året om.

  • Min första ipod som har slutat fungera finns där med. Jag går aldrig utan min musik, men nu använder jag mobilen istället som jag glömnde ta med här i bilden.

  • Handsfree hörlurar än jag van att använda. SÅ medan jag lyssnar på musik och om jag får samtal slipper man ta bort hörlurarna för att kunna prata.

  • Bälten ( jag vet inte varför den finns i min väska) som ni ser har jag massa skit i väskan.

  • Vaseline ( den lilla runda vita på bilden ). Kan INTE LEVA UTAN VASELINE för mina torra läppar specielt på vinterna. THats a must!

  • Mina MJ handskar, brukar använda den på fest but now its out of fashion...eller?!

  • Mitt kort för att komma in på jobbet den blåa fyrkantiga. Utan den i have no acces to the office.

  • Mina stora solglasögon. Vad vore mina dåliga dagar utan solglasögon. Den gör allt.

  • Dior parfym alltid bra att ha ,men jag är den person som föredrar naturliga doft än för mycket parfymer. Det här är min "första" perfym på länge. Hade inte köpt en i 6 månader.

  • Solglasögon spray- den långa vita tube med röd lock. Är alltid bra att ha för att torka mina solglasögon och ibland för min mobil skärm efter man har pillat med fingrarna usch!.

  • Handkräm- använder jag sällan på vintern som jag har haft i 2 år.

  • Hår klipp dom 2 stora svarta. Jag brukar använda dom som hår knipps om jag vill ha håret uppsatt utan att förstora mitt platta hår..lol

  • Broschyr som jag fick från min bank lacaixa med bankomat kort. Den ger mig massa rabbatter som tex mat, drinkar, zoo, bio etc.

  • och det allra sista. Min neccesär ALLTID HAR JAG MED MIG DEN. Efter man har suttit på jobbet framför datorn hela dan vill man retoucha. Där inne finns allt förutom min Hd foundation den behöver jag inte. Bara för att jag har en pojkvän ska MAN INTE glömma bort sköta sig själv! Det ska varenda tjej Aldrig glömma.





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar