onsdag 4 augusti 2010

Taking all my energy




GOsssips!!! ? nej jag har ingen gossips sitter pa min alskling mammas sang ( dar sover vi varje kvall) for att hans sang ar for liten. Jag gillar inte vara ensam i det har hemmet jag far konstig kansla sa jag satter pa spotiy an sa lange. Jag ar lite somning ska ga lagga mig tidigt for att jag ska till Doktorn imorgon har analysis for min mage och jag hoppas att dom hittar felet nu da.


Imorgon ska jag inte ata nagot for att jag ska till doktorn vid 11.00.


Alsklingen gick ut och festa ikvall igen men vad kan jag gora han umgas knappt med sina vanner vill stoppa honom men anda inte. Snart ar det helg och min goda van Mariela kommer hit en helg eller var det en vecka hon sa ?? I alla fall vi ska umgas i helgen vet inte vilken dag, blir det ingen fest dock men nanting ska vi hitta pa =)...

Vacation....snart har jag ocksa 2 veckor semester har tankt pa att aka till Swe och halsar pa min familj saknar dom otroligt mycket och min hund blackie och lilla theo..oooooooh =(...far se hur det blir sista gangen jag far se huset som mina foraldrar har salt =( i oktober...*tears*

Letar efter ny dator och ny mobil far se om det blir en ny hp touchsmart pavilion och en sony ericsson xperia movil? hmm =)

Det borjar bli sent natti natti!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar