lördag 21 augusti 2010

Beautiful feelings



The best thing in life is being inlove all over and over again with the same person FOR THE REST OF YOUR LIFE!



ME & Him :...

Jag är högljud - han är tystlaten.

Jag är paranoid - han är säker.

Jag pratar - Han tänker.

Jag slösar - han sparar.

Jag tjatar - han lyssnar.

Jag grater - han tröstar.

Jag är känslig - han är förstanding.

Vi kunde vara nordpolen och sydpolen.

Det är en undran hur vi kommer överens så bra, men vi förstår, vi komplimerar, vi älskar. Jag nu ser varför motsatsen lockar mer än vad kemi i skolan någonsin lärt mig.¨¨

Gud vad jag har världens bästa pojkvän som är sa jordnära person. En person som inspirerar mig sa mycket, kan sa mycket och verkligen star vid din sida oavsätt om du var/är det värsta du är. Sa intellegent och underbar...Älskling du är bäst!!

Godnatt allihopa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar