fredag 27 augusti 2010

Day and night - the karate kid

Tjobree till alla mina blogg follower.,
 
Tyvär så har jag inte kunnat blogga det senaste två dagarna med bilder osv. Min pojkvän använde sin dator för att plugga och har inte heller tid för att jag lägger mig alltid runt 04.00 och vaknar så sent , sen stressar jag med massa saker som handla och laga mat, duscha fixa mig osv. Jag är snabb ändå och göra saker och ting men jag gillar inte och stressa mig varje dag bara för att jag är uppe så sent och sover tills den sista timman bad bad bad.
 
Idag är jag glad för att det är fredag och det är den sista dagen jag jobbar sen har jag sommar semmester tills den 13:e september. Jag kommer inte åka någonstans för att flygbiljetten är så dyra till Sverige =(. Så för första gången kommer jag vara här hemma i barcelona. Det är fortfarande varmt väldigt varmt ute och solen skiner. Så varför inte gå till stranden och sola varje dag , tror ni att jag hinner blir super mörk? Det tror jag. Min pojkvän kommer ändå plugga och nästa vecka kommer vi bara träffas på kvällen. Så jag har tid och sola hela dan.
Det var så länge senjag har varit på stranden. 
 
Den här månad är inte min lycko månad och den är väldigt lång usch usch då tänker jag tills nästa lön.
Igår kollade vi på karatid kid med jackie chan ( diggar jackie chan) och Jaden Smith den sötaste ungen -Will Smith. Jag älskar filmen. Efter filmens slut så hör man en soundtrack en låt av Justin Bieber (diggar han med) ft. Jaden Smith så ungen kan skådespeleri, rappa och t.o.m dansa. =)..Låten heter "Never say never" Älskar låten.
Måste dra och fortsätter jobba.
 
//VEnnezaIsHerNaMe
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar