torsdag 19 augusti 2010

F.Y.I


Vad är blogg for mig? Vet inte vad och hur jag ska börja. Känns som att jag behöver uppdatera minst 2ggr/per dag för att inte tråka ut ni som följer / läser min blogg.

Jag gör inte så mycket på dagarna och har inte så mycket att berätta heller.

Mina dagar består mest av:


- Jobba från 15.00-21.00 ( tills september ), sen kommer jag ta tillbaka till mina vanliga jobb tider d.v.s jag kommer inte längre jobba 6timmar utan 8 timmar =) har valt det själv.

- Kommer hem och lagar middag till mig och min älskling tills första veckan av september ( för då kommer hans parents från semester) och jag ska tillbaka till mitt vanliga tråkiga liv =( *suck*.

- Kollar på tv om vi inte hittar en bra film att kolla på nätet.

- Bloggar om jag har nånting att dela med mig.

- Går lägger mig runt 03.30-04.00

- Vid 12.00 på eftermiddag blir jag väck av min älskling med pussar och kramar - 13.30 Lagar frukost / middag till oss innan jag drar till jobbet igen.


På helgerna är det mest roligare och skriva om för då gör vi massa saker och snart har jg semester också den 27:e Agusti-13 September.Vad gör jag då? Tänkte åka till sverige men vill inte vara ifrån min älskling i 7 dagar =(. Vi är så beroende med varandra.

Så jag kommer ändra min blogg på fredag. Min älskling ska till en födelsedags fest. Hans kompis fyller 21 år och de kommer hyra limousin * najs*. Hänger inte med så klart. Jag vill inte svimma och skämma hela kill ligan på hans födelsedag. I alla fall det kommer vara skönt och få vara ensam hemma en kväll.


Windows Live messenger : Till mina kompisar och nära och kära( eller är det samma ?? ) hmm.. I alla fall har inte kunnat logga in på msn och chatta med er Daria , Gabriella m.m..Det är nog record att jag har inte varit på msn om inte minst engång i två veckor.På fredag kommer jag kunna ha tid och chatta med er lite om ni inte är ute och festar.


Facebook: Jag loggar in där så mycket jag kan. Många killar addar mig som jag INTE ens känner. ( varför addar ni mig för ?) Facebook är INGEN CHAT DATE SITE!!!. I alla fall jag har skaffat in assistent . Min pojkvän har mitt lösenord och jag har hans så klart, men gillar inte gå in och rota på hans "privata" saker , även om jag vet att han har ingen secret från mig. Han kollar och loggar in på min facebook mer än jag själv. Ser han att det är en kille som vill adda mig så NEKAR han dom på engång. Han gör inget annat mer än det so dontcha worry !.

//V.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar