tisdag 31 augusti 2010

Just another day

















Äntligen har jag lite tid och blogga. Har sovit minst 10 timmar idag och 12 timmar igar. Har semester sa jag är väldigt lat av mig. Dvs vaknade runt 16.00 och la mig igar runt 06.00 för att jag haller pa spela spel pa min mobil jag blir addicted.

MIn älskling har pluggat och pluggat här hemma bara fullt med papper överallt. Pa lördag kommer hans päron hem fran Galicia och dvs pa fredag kväll sa är jag tillbaka hemma hos mig =(. Usch jag vill inte. Det har verkligen funkat sà bra att bo tillsammans i en manad än vad vi hade förväntat oss. Det bästa är att fa vakna med han, sova med han , när man kommer hem sà öppnar han dörren. Lagar middag och äter tillsammans, kollar pa film och gör massa saker. Kommer sakna allt det där =( ´längtar tills den dagen vi kommer bo tillsammans pa riktigt =).

Tiden gar sa fort, men älskling sover fortfarande för att dom här senaste dagarna är han vaken hela natten och pluggar och gar lägger sig runt 11-12 pa dagen och sover tills 18.00 sen fortsätter han plugga och ibland stör han mig när jag kollar pa tv hehe.

Det blev ingen Sverige för min del, jag som ville aka och hälsa pa min familj.
Har inte sa mycket att berätta mer.








Min Plugg häst ;)



Dagens mat =) mums super god, älskar att laga mat!!


Snart ska jag laga mat det blir chicken curry med ris !!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar