måndag 16 augusti 2010

Happines- doesnt mean that life is perfect!!!


Halloj!!!!

Antligen far jag blogga !!!=)

Sitter med min alskling pa "varan" sang efter vi har kollat pa en film och nagra series. Han sitter bredvid mig och laser sin bok. Shit har inte bloggat pa hundra ar!!!.
Kortfattad om vad jag har gjort det senaste.

Denna helgen som har varit...

Fridag den 13:e - Rent som sagt OTUR med det loste sig sen.







Lordag 14:e - Gick vi till stan och kopte nagra saker. Kopte FCB halsduk som ar till Daria och letade efter hennes bh tubb men fanns bara i storlek M. Far kolla denna veckan pa andra affarer.
Sen gick vi och fikade jag och min alskling pa Starbucks och tog varsin Frappucino caramel och en muffins.

- Drog vi till en av min favorit stalle som jag inte har varit pa lange ( 3 ar tillbaka). En bar som ligger vid drassanes och heter " bosque de les fades". Det kanns som att man ar mitt i skogen dar inne, ratt sa mysigt. Vi tog ett par drinkar.

- Vi blev sa hungriga och gick forbi Bocatta vid 23.30 och sen drog vi till bilen och korde pa vila olimpica for att sitta och kaka, sen kande vi for att dricka mer och kopte beer hem och drack hemma pa balkongen och lyssnade pa music med stearin ljus pa.

Sondag 15:e- Vi bestamnde att ga pa bio och kolla pa " mothers & daughters". Innan dess sa hade vi en timme tills filmen borjade sa vi at middag nara cinema. Det blev Creps med choklad till mig och alsklingen creps med ham & cheese ( creps ar typisk fransk en tunn version av pannkaka), sen bestallde vi patatas bravas och camalaris ( friterad squid) med lemon.

Vi kom hem och forsatte kolla pa en film hemma resident evil 3 for att min alskling hade inte sett den och resident evil 4 ar pa vag och darfor har vi bestamnt att han ska se den 3:e innan vi ser tillsammans den 4:e.

So that was it so far...kan inte beratta ALLT vad jag har gjort det senaste. NI som laser min blogg hinner sakert somna inte ens efter ni har last halften av det..

ps: min nya mobil har blivit blockerad eftersom jag har slagit feel kod och jag maste ha google accounts som jag hade pa mobilen for att kunna logga in. Nu forsoker jag hitta en losning for att fixa det, reseta hela skiten men det ar inte sa latt..



Dom har graffiti bilderna har nere har min pojkvan ritat visst ar han gryyyymmm!!!








Godnatt allihopa//V.















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar