tisdag 24 augusti 2010

Scary in da house


Nanting som händer här hemma. Jag och min pojkvän hör konstigt gjort som att nanting gar sönder. Han gick i toaletten och sag sant element som värmer toaletten ovanför dörren och pillade pa den lite. Sa han blev förbannad och tog bort hela skiten och la denpa golvet. Sen sa han att nästa gang sover vi i min lägenhet.

För 30mins sen var jag inlast pa toaletten. Vet inte varför men jag gillar lasa efter mig. Sa det gick inte öppna min pojkvän stod ute och försökte öppna dörren , tillslut kunde han öppna den med en euro och vred pà den lilla grejen som satt fast vid dörren. 1 Euro gick sönder forstas.





MIDDAG



Spansk rätt till middag - Linser med chorizo längst upp till höger. Typiskt spansk kött/korv. Det var min pojkvän som gjorde middag faktist.

Jag har aldrig ätit sant här maträtt sa det var första gangen för mig och den var god =).

Nu ska vi sova, ska bara göra ett sista inlägg till...



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar