söndag 22 augusti 2010

Sundy finally





God eftermiddag till er langsovare !!!

...Säger jag som sover fran 03.30/4.00 till 16.00 pa eftermiddag, men inte idag. Igar soved jag sent runt 05.00 men gick up vid 12.00 inte för att jag var sa himla pigg, men min mobil med mitt nya nummer ringer non-stop. Jag blev sa irreterad. Ett nummer som jag inte ens känner igen. Svarade och gav mobilen till Ruben ( min älskling) och sa om dom kan sluta ringa till min mobil.

KOnstig nog för att jag köpte simkortet hos en paki och den var helt ny och han ringde t.o.m till vodafone för att aktivera simkortet. Undrar om simkortet var redan användt??? Den här gubben ringer hela tiden och han ringer fran maroccko ocksa!!! grr...

Glömnde berätta att jag blev väck av min älskling när han kom hem fran festandet. Kände som att jag skulle ramla ner fran sängen pa golvet tills han började prata non-stop. Han är sa rolig när han är full bara när han kommer hem för han pratar sa mycket och säger att han älskar mig och att jag är hans liv osv och pussar mig kramar mig hart non-stop. Men om jag är med honom och festar och han är full han blir lätt aggresiv pa folk som pratar med mig , ja sanna sma grejer.

Just nu sa sitter jag och lyssnar pa music som jag har laddat pa limewire. Älskar ELEPHANT MAN man far sant kick när man lyssnar pa hans snabba music.

Har städat min älsklings hem, men har inte kunnat torka golvet för att det var redan slut sant man blandar i vatten. oooh gillar inte städa när jag inte har eller inte finns städ saker för att städa bättre. Men fint och rent blev det i alla fall.

Ska snart strycka kläder och laga mat till oss. Har inte ätit nanting bara druckit snabb cappucino. Maste tvätta av min ansiktsmask och torka mitt har. Har nyss duschat. Älsklingen har inte vaknat än, men det bra sa jag kan blogga lite.


Vardags rummet


Hallen

köket

..och toaletten och dusch som jag använder nu när jag "bor" här.

har inte tagit bilder pa alla rum i den här lägenheten.



Ansiktsmask =)


Mycket bättre och godare än cafe=)!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar