måndag 23 augusti 2010

The final test

Så nu har jag prövat blogga en gång och för andra gången med bilder. Jag ska bara få det funka mobil blogga nästa gång också.
50mins kvar tills jag slutar för idag. Ska dra till el corte ingles ( eftersom det närmare jobbet ) för att köpa kött och ingredienser för taco till våran middag .
Hoppas det finns kött, det fanns inte där innan.

Idag kunde jag nästan inte vakna. Hade värsta MARDRÖM!!. Har ni sett THE NIGHTMARE OF ELM STREET?. Det kändes som att jag är med i filmen fast i verklighet.
Kände bara min pojkvän gå fram och tillbaka och försökte väcka mig. Jag kunde inte ,jag soved så djupt. Ni som har sett filmen sover man så hamnar man i helvete, so BE AWAKE!!..Det var hemsk!!!
Vaknade tillsist då älsklingen försökte dra mig från sängen och kittlade mig, sen öppnade han hela fönster så det blev så ljus att det sved i ögonen...hehhe
Till skillnad med honom sa hoppar han från sängen och det räcker med att jag väcker honom engång och berättar vad klockan är.

1 kommentar: