lördag 31 juli 2010

no guarantee


Hej och hopp !!


Sitter hemma hos min pojkvan ensam. Han ar ute och festade med hans kompìsar och kommer hem snart runt 3-4 =). Sitter har sjalv och kollar lite pa smink tutorial av en sot filippinsk tjej som ar javlig duktig pa att sminka. Ater svensk godis gor jag ocksa mums, kopte den vid Jaume en ny svensk godis affar som heter " Sweet noa" ratt sa dyra 2euro/100gr =/ en liten marabou choklad kostar 4 euro??!!! alltsa 400kr...kopte en i alla fall till min alskling.


Idag blev det ingen sol. Javla trakigt vader men runt 18 var solen dar. Vi akte in i stan i alla fall till diagonal mar for att kopa strand stol och en ny parasol och kopte en fin rosa handduk, sen gick vi runt jaume och dar kopte vi svensk losgodis och at glass pa farrgi.


Javligt skont vara hemma idag. Ska inte festa pa laange jag tror jag har magkatarr :( sa jag ska gora mitt basta att bli av med dom for det inte ar kul och ar ocksa lactose tolerant.


Imorgon verkar det vara soligt och fint hela dan sa vi ska vakna tidigt och dra till ocata stranden.


Gissa pa att ni ar ute och festar nu va ? =) hehehe

hade bra allihoppa..night bitches, cos IN LIFE THERE IS NO GUARANTEE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar