torsdag 22 juli 2010

my health is my wealth...


...sa sager jag som Inte SKOTER min halsa. Ska bara saga att jag spydde nyss 3 ggr allt som jag at. NEJ jag ar inte gravid om det ar ni nu tanker. Jag har problem med min magen sana spy kansla , kanns som att jag ska svimma och har svart att andas. Den gangen det hande mig pa otto da vi var ute och festade, fast den har gangen spydde jag all mat jag at. Jag ater javligt daligt nu for tiden ocksa. Jag ater knappt och val nar jag ater kan inte jag ta mer en 2 tuggar, usch tank om jag far anorexi :( fy fan va hemsk. Sa jag ska skarpa mig. Har fortfarande inte fatt svar fran min doktor angaende analysis som vi gjorde. Jag maste besoka henne nasta vecka. Detta kan bara inte forsatta det har hallet pa lange nu i flera manader. Orsaken kan vara ocksa att jag stressar for det mesta..:(...Gud lat mig vara frisk...jag lovar att jag skota min halsa...
NU vet jag inte vad jag ska gora om jag ska ligga mig eller sta eller sitta :( min alskling ar inte har :( fortfarande i Galicia, men han sa till mig idag att han aker tillbaka till barca nu kl. 5 pa morgonen sa han ar har imorgon:) han sa att han kunde inte vara borta lange fran mig. Han skulle aka pa tisdag....oooh langtaaaaaaaaaar..saknar honom sjuk mycket...:(
ska kolla pa film nu ...hade bra!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar