måndag 19 juli 2010

vad hander!!?


Tjena!


Forst och framnst finns det ingen svenska bokstaver pa denna datorn som jag anvander. Det ar min pojkvans dator. Jag fick lana den for att han aker nu kl 07.30 till Galicia med 12timmar korning med bil med hans mamma och mormor. Han kommer att stanna dar 3 dagar och kanske lite till. Saknar honom redan. Ska nog kopa en data snart man kanner sig handikappad utan DATOR!!...


Dom har senaste 2 veckorna var den jobbigaste veckan. Daria hade akt hem till Swe och jag saknade henne som fan att jag bara har inte lust och gora nanting och sen hande vissa saker som jag inte ska ta har det privata saker har varit upp och ner dom senaste dagarna.


Har hant sa mycket saker att jag vill tillaga att jag t.o.m svimmade pa dans golvet pa ottozutz helt medvetlos och som tur har man sin basta kompis med sig Daria och min pojkvan och bagge var lite fulla forutom jag som bara inte madde bra. Jag var varken full men madde illa och kunde inte andas...POjkvannen och vakterna bar ut mig for att fa luft och vaknade till med iskallt vatten pa ansikte och hela min klanning och har var blott...Det var t.o.m pinsamnt for att min klanning gick up sa hela gula trosorna syntes...men sana far man uppleva och det var forsta gangen for mig..


Har varit hos doktorn dom senaste dagarna for att ta analysis med blod ,. urin och det visade sig att mitt hjartat var lite storre an vanlig men det ska inte vara nagot problem. Har inte fatt resultatet annu..


Har varit i stranden for det mesta med pojkvannen gjort massa saker, spelat basket ( min talang ;) ) det visste ni inte va att JAG AR Sjuk grymt pa sport!!! Saknar min pojkvan far val ruttna har da tills han kommer tillbaka., Har festat knappt vi var pa opium en forra torsdag tills 03.30..usch va jag inte tal alcohol nu for tiden mar bara illa av det...


NU ska jag ga och lagga mig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar