lördag 31 juli 2010

Let be sunshine...


NY vaken bild...

Its a beautiful day.... brukar man saga nar man vaknar pa morgonen och bor i Barcelona =)...min man sover fortfarade och jag sitter har vet inte om vi ska till Ocata stranden ( utanfor barcelona) eller om jag ska forsatta sova och gor nanting senare. Jag hoppas i alla fall att det blir sol idag!! Jag har ALDRIG varit sa har ljus brunt farg pa sommaren ( det ar hemsk)..

Har hunnit ata frukt och kikar mot balkonen om det blir sol snart eller inte. Kollar pa vadret pa datorn och det sags att det ska bli super fint vader, och nu undrar jag vart tog solen vagen nu nar jag vill ga och sola :(...

Idag aker min kara lillebror med sina kompisar till Turkiet Alanya va kul for dom!!! vill ocksa hehe...


Ska ata lite frukost , har bara atit en frukt och kanner mig lite hungrig. Ha det bra allihoppa och trevlig helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar