söndag 25 juli 2010

@ my boyfriends flat =)




Tjena!!

Sitter hos min pojkvan. SOm sagt ar hos honom nu =)..han ar ute och traffar en kompis for att hamta en sak...
IDag soved vi tills 13.30 och gick till varan favourit kebab stalle vid macba och at =)...sa himla gooooood, nastan som svensk kebab..Sen drog vi till ciutadella park och for forsta gangen gick vi runt hela parken ( har aldrig gjort det innan ) det var sa himla fiiiiiint!...sen fanns det dar man kan aka liten bat och paddla med ankorna haha, sma skoldpaddorna fanns det ocksa!..det kostade 2pers for 6 euro for 30mins det var kul. Synd bara att vi hade ingen camera med oss. Har salt min system camera jag tyckte det var ingen vidare jag tar anda inga bilder ( bara fest bilder). Ska kopa en digital camera istallet...=) Saknade den, men far kopa en ny nasta gang nar jag kanner val att jag tar massa bilder eller reser. MEn iallafall efter det forsatt vi ga i parken och sen at glass och drog hem vid 20.00. Ena chefen pa ottozutz club ringde mig idag ocksa.. Kanske for att jobba extra idag eller imorgon ( GLOM DET!! HAHAHA , bartender var en kul erfarenhet MEN ALDRIG MER)!!! inte om den ger sa lag bajs lon!!
Satt varan klader inne i tvatt maskinen for att tvatta den. Imorgon ar det mandag, langtar tills va far lon pa tisdag.
Sa himla skont att slippa bo i den lagenheten dar jag bor nu..usch kanns som att jag vill bo har for alltid...lol..
HAde bra allihoppa hasta manyana!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar