fredag 23 juli 2010

Forever young

Jag alskade gora experimenter med mitt har. Sa har sag jag ut for 3 och halv ar sen....kanske t.o.m 4ar sen...

Tjena!!


Klockan ar 4 och jag har inte gatt lagt mig an. Min pojkvan kommer imorgon kvall, missforstod och trodde det var ikvall han skulle komma :(. Har hunnit kolla pa Hostel 1 ackligt!!..Jag har jatte ont i huvudet :(. Har kollat pa mina gamla bilder pa mina gamla communities for 3 ar sen...skratta at alla bilder, ska visa er nagra..

Fan va tiden gar fort.




  • Imorgon lordag: Forsoka vakna sa tidigt som mojligt. Tvatta mina klader ( forhoppsningvis hinner dom torka fram mot kvallen). Ga till stranden. Packa klader for att min pojkvan ska hamnta mig framat kvallen och ska bosatta mig hos honom fram tills ca september. Det kommer bli jatte kul =). Har planerat massa saker som vi ska gora. Far se om jag passar in som hemma "fru" lol..


  • Sondag: Vet inte vad vi ska gora , inga planer


  • Mandag: JObba , sen vet jag inte


  • Tisdag: Lon dags ANTLIGEN!!!!


Ska kolla en film tills jag somnar..och hoppas det loser sig med pengar imorgon som min bror har overfort till en kompis swedbank pa jobbet. Jag ar SA FATTIG tills pa tisdag :(...Godnatt och hade bra allihoppa!!




Undrade ni hur jag sag ut for flera ar sen?. Jag har andrat mig sa mycket. Vissa ar till ar, jag?? manad till manad...Pa denna bild var jag i Sverige jag var 17-18 ar tror jag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar