lördag 24 juli 2010

Finally




Tjena!




Gissa vart jag ar?? forfarande ligger pa min sang =/ ( blev ingen strand) angest!!, men jag har hunnit "stada" mitt rum och packat mina saker efter min alskling ringde mig runt 17.30. Han kom nyss hem fran Galicia och han ska hamta upp mig runt 21.00 =) for att bosatta mig hos honom ca 2 manader =)...Antligen vill bort fran den har lagenheten jag bor ( sa trakigt har )..

Har packat nastan alla klader, smink grejer , skor etc..Tog inga fest klader med mig eftersom jag festar knappt nu for tiden.. men om vi ska ut det bara komma hit och hamta nagra fest klader =)..

Gud vad jag ar sa hungrig!!! Undrar vad vi ska hitta pa ikvall, jag vill inte ut jag vill ha romatisk hemma haha.

Snart ska jag mota Ida for att hamta pengarna som min bror har overfort till hennes swedbak ar som sagt pank tills pa tisdag ( men tiden gar fort tills dess).
Igar la jag mig kl 06.00 finns ingenting och gora...

Nu ska jag dra till placa universitat och mota ida. Hoppas hon ar dar i god tid =) hehehe ..




HAde bra och trevlig helg allihoppa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar