söndag 30 januari 2011

Mina inspirationer

03 – Mina föräldrar




MAMMA OCH DADDY MED LILLA THEO ( MIN STORE BROR SON )

VISST ÄR HAN VÄRLDENS SÖTASTE BABY!!=)

Dags och skriva om mina föräldrar. Som vissa vet har mina föräldrar skylt sig sedan jag var liten. Mamma jobbade utomlands i Saudi Arabien Jeddah när jag da bodde pa Filippinerna med min store bror hos varan mostrar och kusiner.. Min biologiska pappa är militär har kontakt med honom men inte sa mycket. Mamma träffade min "pappa" idag och kallar honom " Daddy" i Saudi Arabien. Tillsammans har det min lille bror Mikael som ser väldig Filippinsk ut än svensk, jämfört med min brors barn som ser mer svensk ut än Filippinsk heheh. Min mamma är världens bästa mamma och ¨daddy världens bästa pappa.
Mamma är väldig sträng men jo äldre jag blir jo mer hon förstar mig, hon är väldig religös ocksa. Mina föräldrar är världens omtänksamma och generösa människor och jag tror jag har fatt det av dom. Dom tänker mer pa mammas släktingar pa Filipperna och pa oss mer än det själva. Efter alla dessa ar ska jag gottgöra det för dom för allt de har gjort för mig kan vi aldrig betala tillbaka.
Min pappa " Daddy" världens underbaraste snällaste människa pa jorden jag är sa glad att mamma har träffat honom!..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar