lördag 22 januari 2011

Good morning/ afternoon Barcelona


Hello, My readers!!

Jag har vaknat för en timme sen. Har sovit daligt =(. Pojkvännen är redan i biblioteket och plugga för kvarstaende examen som kommer nästa vecka. Är hemma hos honom denna helgen och vi ska snart äta lunch. Undrar vad hans mamma och mormor lagat idag ??! Jag älskar mat.

Yersterday la jag mig vid 5. Chattade med min kusin första gangen pa skype. Har aldrig använt det innan. Chattade med min mormor ocksa och min moster och hennes man. Det var sa kul och fa se och prata med dom, aw saknar*.

Jag har inga planer för idag, som förra helgen är det mest lungt och haller mig inomhus. Det är svin kallt ute, speciellt igar !. Whats up with the weather??! Det som sahara dessert. Varmt pa dagarna och super kallt pa kvällarna.

Hmm nu luktar det mat, jag är hungrig. Ska nog ga ner och köpa chips med guacamole sen , det var länge sen jag at det.

Next weekend- har jag lite planer. Vi far lön da och vi tänkte äta pa den nya svenska restaurangen med mina underbara arbetskamrater Mats, Linda V och Angela. Pappa sven heter restaurangen och dom har sa god svenska mat!! Det blir pa fredag det. Om min älskling är inte allt för busy nästa helg sa kan vi hitta pa nat skoj. Its been a long time!

Juste pratade med min vän Jose igar pa facebook och han fragade om vi ( jag och ruben ) ville komma och fira pa hans födelsedag i feb den 5:e pa en lördag kommer han fira det. Det blir middag och utgang otto zutz. Jag ska kolla upp det med älsklingen , men jag skulle vilja komma =)!!..

Nu ska jag dra haaaaaj da.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar