onsdag 19 januari 2011

I dont take what i get anymore, but i take what makes me happy and thats what i need to do!


Hej på er! Kom hem för 20minuter sen. Älsklingen kom förbi efter jobbet och drog till burgerking för att käka.
Vi pratade om plugg och jobb, mina åsikter vad jag har planerat ,vad han tycker osv. Som ni vet inte mycket kvar en eller två månader tills sista dagen på jobbet max 4månader. Många av oss har fått chansen jobba kvar från
andra avdelning och annat jobb, vissa fått chansen bo och jobba i stockholm för det nya företaget eller åka till Scottland. Jag har bestämnt mig att plugga och börja om på nytt. Jag har jobbat sedan jag var 17-18 år fram och tillbaka och nu tar jag den chansen att få plugga och blir den jag vill bli, och det är vad vi gör det till i livet. Jag vill inte vakna en morgon gå upp och jobba på en restaurang eller klädsbutik eller ett jobb som jag kommer hata. Jag tror jag har fått nog jobb erfarenhet bla. Office assistent, omvård, personlig assistent, städerska, salong assistent, restaurang,bartender och nu det bästa av allt en av världens största bank!. Jag har en chans att ändra på detta and i will! Så jag har mycket papper att fixa innan jag börjar.
Och nu är jag trött för dagen så godnatt på er!.
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar