lördag 22 januari 2011

Favourite things



Bästa karaoke hemma !! är en s.k MAGIC MIC!! Jag hade en sant engang när jag var 16 jag fick present fran mamma, men lämnade den kvar i Irland Dublin och hämntade aldrig tillbaka den =(.

Den kostar runt 200-300e. Pa filippinerna är karaoke känt överallt, med vänner familj osv.
Den har album med massa nya och gamla music. Du väljer en song fran listan och knappar en pa mic sen sjunger du med den och sen visas en poäng 100 star det EXCELLENT om du sjunger bra, 80 är good.

Du kan ocksa spela in dig själv medan du sjunger. Den är grym!! Glöm ps3 , glöm Wii!! This is the shit och jag ska köpa en sant! ps: det är som att sjunga i en studio.



Louis Vuitton väska!!



Snart ska jag skaffa mig en sant. Antingen den här modellen eller det andra. Kostar runt 500eu för den lagom stora vardags väska.











...men jag gillar den här ocksa , dock är den 35cm lika stora som den första och kostar 995e..?! var den större nog skulle jag ha köpt den stor som en adidas väska som jag brukar ha. , men storleken är för liten och priset? Nej tack!





Men visste ni att Gucci är dubbel sa mer dyrare än LV? Det visste inte jag.



och INGEN har alla dyra väskor du kan tänka dig som VICtoria Beckham. Hennes skin aligator väska tex. Birkin Hermes collectioner hon har i alla färger som kostar minst 6 000 eur och uppat!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar