lördag 29 januari 2011

Svensk restaurang i Barcelona

BÄSTA SVENSKA RESTAURANGEN I BARCELONA

Hej , mina gossipgirls!!

Har lite tid och blogga snabbt medan min man tar en nap här bakom mig. Igar gick vi och at middag med mina underbara arbetskollegor pa jobbet vid 21.30 med Mats, Angela, Malin L och Linda V och sen jag. Det ös regnade ´när vi kom där och var sa hungriga. Vi gick och at middag pa den nya svenska restaurangen Pappasven vid vilaroel. Har varit där engang med min älskling. Vi beställde fördrink innan och det blev Margarita hmmm va god den var. Jag har aldrig smakat margarita innan. Sen beställde vi alla varsin förrätt´, efterrätt och dessert. Hade inte kunnat ta sa manga bilder eftersom hade ingen kamera och min mobil hade nästan igen batteri.

Beställde fisk inlagd sill ooooh va goood den var, sen efterätt prövade jag deras hemgjorda köttbullar.










Desserten fick jag plats i min lilla mage min favorit äpplepaj=)



Det blev vin till maten och beställde en sista margarita drink.

MAten var sa himla god verkligen rekommenderar. Kostar 46-50e med drink och du äter sa god far rullar hem sen. Vi tog vart sin väg efter middag vid 00.30 och min älskling kom och hämtade mig med bilen. Det ös regnade ännu mer!!! Jag hade en trevlig middag.l

Ikväll vet vi inte vad vi ska göra än, förmodligen en sväng pa baren Silk och sen JAmboree med hans kompisar eller bara silk.

Vi far se, spelar inte sa stort betydelse.
Hade gött!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar