lördag 22 januari 2011

Brotherhood and sisterhood

02- MINA SYSKON

Jag har 6 underbara syskon totalt. Mina föräldrar var skilda sedan jag var typ runt 5 ar gammal. En store bror som heter Rodster ( 27ar) fran samma mamma och samma pappa. Mamma gifte sig med min "pappa" idag och det har en son tillsammans min lillebror Mikael ( 18 ar halv svensk halv filippinsk). 5 ar sen akte jag till Filippinerna och träffade mina halv syskon fran min biologiska pappa där. De är väldigt unga. Rodrigo jr. är nog 13 ar, Rodel maste vara 11 ar nu, tva systrar Megan är 8 ar och den yngsta Melkie är 5. Fast för mig officielt har jag bara 2 syskon, tva bröder och det är Rodster och Mikael, de andra har jag bara träffat engang i mitt liv och fa hoppas att se dom snart igen.







Mikael min 18 ariga lillebror









Min store bror Rodster

Hans namn är en kombination fran min mammas namn Esther och biologiska pappa Rodrigo

alltsa Rod(rigo)-Es(ther), coolt va !

Jag älskar mina bröder, även om de är väldigt jobbiga ibland. De bor i Sverige med mina föräldrar, store bror bor ensam.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar