måndag 10 januari 2011

Back to basic

J


Hallå! Har inte kunnat blogga på en hel vecka. Har varit sjuk från söndag förra veckan och nu är jag på jobbet med min hesiga röst. Har legat på min säng hela helgen och förra veckan. Hade feber ont i halsen och jätte förkyld. Nu mår jag bättre dock. Älsklingen hälsade då och då medan han pluggade hårt i biblioteket i 17timmar om inte mer .

Min nyår var toppen, middag med älsklingen och hela släktingar. Fick äta mina 12 första vindruvor när klockslag vid 12 midnatt. Sen slutade vi med hemma fest med mannens kompisar utanför bcn.


Vi dricker inte te på bilden.
Dagen efter väntade hela släkting på oss för det var stort lunch med alla i vardags rummet.

I torsdag var det reyes också 3kings kallar vi det med presenter och mat igen! Ååh vad jag älskar december hahaha!.


Jag och mannen i mitt liv!<3<3
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar