torsdag 13 januari 2011

Plans for 2011



Jag och min älskling new year 2011

Tjena, blogg

Som ni kanske har märkt har jag inte bloggat sa mycket. Jag orkar inte helt enkelt, men jag kan väl skriva nat kort.

Nyar är här 2011, massa saker kommer hända och nya steg att ta tag,planer vad vart och hur man ska ga vidare. Som min bästa kompis Daria brukar säga " MAKE A PLAN, TAKE A DECISION".

Ni undrar säkert vad jag snackar om ? Inget vanligt nyarslöfte eller sa är det inte.

Det här kommer vara den bästa aren flesta av oss räkna med mig ocksa, därför att innan sommar maj manad om inte tidigare sa ska vi alla sluta jobba där jag jobbar idag och har jobbat i 3 ar. Företaget har gatt över till ett nytt företag, trakig dock fast ända bra. Stora pengar kommer till oss som jobbar där 10 000euro och mer beror pa hur länge man har jobbat där, plus sista lön och vissa av oss kommer leva pa A-kassa, efter för att det inte finns jobb alls, men för att njuta av livet i nagra manader =).

Sa jag har gjort massa planer och förbereder mig, som tex.

  • Hem till Sverige och hälsa pa min familj, har saknat dom ( endast semester)
  • Ta tag med körkortet
  • Studera distans Matte, engelska , samhällskunskap för "mitt" livs karriär som jag vill jobba med i framtiden..
  • Studera spanska
  • Min man kommer vara borta i 3 manader , ut i sjön sa han blir klar med universitetet som han pluggar idag. Sen plugga medicine nat liknande. Jag kommer saknar honom men ska klara mig tills han kommer tillbaka som en snäll flicka=).
  • När han kommer tillbaka sa vill jag ta en resa med hans nanstans.

Det är vad jag har planerat än sa länge sen far vi se hur läget är. Jag känner mig sa gammal snart 24 i maj, jag är pa alderkris. Förresten jag glömnde nämna att jag har bott här i 4 ar nu i BCN !!! OMG!!! Det känns som det var bara ett ar sen.

Början av aret otur har redan kommit till mig, som tex för 2 dagar sedan nagon har tagit ut cash pa mitt citi guld kort pa totalt 407.46euro!!!??? jag är helt pank idag, fick lana pengar fran älsklingen. Pengarna som jag överförde fran mitt löne citi visa kort till citi kredit kort försvann bara sa där =(. Har anmält det till polisen och banken hoppas bara att jag far tillbaka mina pengar sa fort sa möjligt.

Nu ska jag ga lägga mig alldeles strax, jobb imorgon och jag klarar inte av vara uppe länge längre. Godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar