fredag 21 januari 2011

Me, myself and i



01- Om mig själv


Ja vad kan man skriva om mig själv egentligen? En person som inte vet vad hon vill i livet än. Har höga ambitioner , men vet inte riktigt hur hon ska börja. Det finns massa saker som paverkar mitt vardagsliv, framtidsplaner, intresse osv., daliga saker som paverkar mig vill jag inte ha. Ingen av oss vill det heller.
Som manga vet sa har jag jobbat sedan jag var 16. Jag älskar och ogillar att jobba. Det bästa med det är lönen du far som du verkligen förtjänar om inte mer. Jag har aldrig gillat att studera därför hoppar jag av skolan fram och tillbaka. Aldrig gatt hela aren i gymnasiet. Efter flera ar vet jag ungefär vad jag vill och det är att fa studera igen för att slippa det "vardagliga " jobben som alla andra.
Det kommer bli tuff för mig, but its now or never!.
Jag har bott här i Barcelona i 4 ar och lev livet och nu är jag riktigt trött pa det. Hälsar pa min familj sa mycket jag kan i Sverige och har massa släktingar utspridda runt om i världen.
Jag gillar inte att vänta och har ingen talamod. Blir uttrakad pa saker och thing och gillar inte att tänka dvs klura ut saker och ting ( beror pa ) . Pratar väldigt mycket och gillar inte lyssna, specielt när jag är pa dalig humor. Generös är en av min bästa sida, jag GILLAR INTE SNALA människor, för det ÄR INTE JAG!
Jag kan tror lätt pa saker och thing och prövar/se själv om det verkligen stämmer eller är sant. Respekt är nanting som är väldigt viktigt för mig. Jag tex. ALdrig skriker pa mina föräldrar och vagar inte ens höja rösten. Likadant vill jag bli respekterad av mina barn i framtiden. Sushi är en av den bästa maten i världen och jag älskar FISK/ havsdjur mat. Agressiv är jag ocksa, det kommer fran asiatiska blodet och är blir lätt irreterad pa saker och thing.
Du kan inte ändra pa vem du är, men du kan ändra pa den du har och vill inte bli. Perfekt existerar inte, men gör det bästa du kan, bli den bästa du är , det är mer verklighet än ordet perfekt hos en människa IS TO PLAY YOUR OWN ROLE IN LIFE, COS NO ONE ELSE CAN PLAY IT BETTER THAN YOU DO !!
Nu har ni fatt lite info om mig. NI kan göra era egna uppfattningar eller vad det nu är , men lär känna mig först innan ni dömmer mig!

Godnatt pa er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar