torsdag 3 februari 2011

Paket

Tjena!
Home sweet home. Har inte varit hemma på hela veckan, men idag ska jag sova hemma. Har massa tvätt och måste hämta nya kläder tills imorgon så ska jag sova hos pojkvännen igen:-) hela helgen!. Jag har otur idag. Jag kan inte hänga mina kläder ute för mina flatmates har blöta kläder hängande, så jag har tvättat för hand och hängt i mitt rum.
Idag fick jag paket hem till mig från forhair och ska äntligen få pröva på dust it pulver. Jag har hört att den är super bra istället för hårspray.


Jag beställde två för 179kr annars kostar de mer .


Det ska bli spännande och pröva den.
Jag har bestämnt mig skaffa egen studio så jag har varit på jakt hela veckan. Jag har räknat ut allt minst att jag kommer klara av betala hyran på max 600e och leva på 350e i månaden, samtidigt som jag kommer börja studera. Slutlön får vi i april maj samnt 2år a-kassa:-), får t.o.m så jag ska leva hälsosam , nyttig och bra.
Samtidigt kan jag göra lite resa okså, fattar ni hur bra det låter! Hahaha . Jag kommer bo här " permanent" medan älsklingen kommer plugga klar med medicine sin 3e karriär och han gör två samtidig, då vill jag bo bra med space,!:-)
Seee ya!
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar