lördag 12 februari 2011

Friendship

-MINA VÄNNER


...i value my friends as much like everything that are important for me. Like a family.

fan det gar inte spara bilder fran facebook det blir bara bmp istället för jpg...grrr. Mina vänner ni vet vilka ni är..speciellt Daria<3

Saknar mina underbara vänner. Livet gar vidare och det inte alltid att vi kan vara tillsammans som förrut, men vad som än händer vi förblir vänner och ni far komma hit och hälsar pa mig snart.

För manga ar sen i flera ar har jag bara falska vänner speciellt en, men du Daria har visat mig hur är äkta vänskap. Tack för att du finns, jag finns alltid här för dig ! Vi har varit med om det värsta och det bästa men kolla pa oss nu vi har gatt sa här langt och vi kommer ga längre. Du och din underbara Bror Adde som alltid stötter mig ger mig ra,ni är sa lycko att ha varandra. Vad som än händer nära och langt ifran varandra, ni är alltid nära i mitt hjärta.

True friends are not only for parties, good things, fun moments, companion, because just like other else like in family, sisterhoods, relationships, collegues...IF THEY CANT HANDLE YOU AT YOUR WORST, THEY DIFFINETLY DONT DESERVE YOU AT YOUR BEST!.

Visst blir man den man umgas med men det gäller att välja rätta vänner att umgas med och lat aldrig saker och ting som far dig ma dalig at paverka dig och sta up för dig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar