lördag 5 februari 2011

Final countdown


Bjuder pa en bild fran förra veckan fran svensk restaurang PAPPASVEN!

Datorn är sa jävla seg , grrr pallar inte blogga, ska skaffa en maaaaaac lätt snart!

Idag fràn igar är vi hemma hos mig. Min älskling fick redan sina presenter av mig. Han fyller 22 ar pa mandag den 7:e =). Grattis i förskott mi amor!. Han är ung, men väldig mogen och det gillar jag =).
Idag gick vi runt stan och at pa varan favvo ställe nära vid stranden Barceloneta, sen drog vi och drack varsin öl pa en bar nära cathedralen. Nu har vi kollat pa massa filmer. Vi hade tänkt ga pa bio men vi orkade inte.
Imorgon sa ska vi hem hos han och äta lunch och fira hans dag istället pa mandag.
Haller pa ladda Saw 7 filmen och twilight 1-3, kan inte sluta kolla pa dom, samnt längtar jag att fa se det sista Breaking dawn.
Jag har inte lust att blogga sa ha en fortsättning trevlig helg.

Ps: JAG ÄR JÄTTE NÖJD MED PRODUKTEN OSIS DUST IT=) glömnde ta en bild pa mitt har, men det far bli en next time...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar