fredag 11 februari 2011

¨Whats going on...

Hello, gossip girls =)



Ni har säkert undrat vad jag har tagit vägen va?. Just nu är jag väldig upptagen och är pa jakt efter en egen lägenhet eller studio. Nästa vecka har jag 3 st att kolla och jag har 2 mànader pa mig att hitta en, wish me luck =). Det finns en som jag vill ha och den ligger vid placa universitat en liten lägenhet med ett sovrum separat och vardagsrum och kök. Jag har inte kollat den än fick inte tag pa ägaren och den kostar endast 550euro 40m2....den du !! Utan möbler sa klart, vill möblera om själv nu när feta money cash rullar in..Jag har en vid santa eualia 15mins med tunnel banan nära pojkvännen och den Är 70m2 med 3 sovrum och kostar 600m2 det min max mànads kostnad , hoppas den är lika snygg som pa bilden, vi far se pa mandag och alla lägenheter jag kollar pa är parquet golv!





Det börjar närma tills slutet pa jobbet där vi alla blir sparkad en och en pga företaget har blivit sàlt. Manga har redan fâtt ga tidigare och ska börja resa och börja om pa nytt. Good luck med er alla, saknar vissa redan. Efter 3 ar där im done!, dags och ta tag i mitt liv, plugga och tar livet pa allvar, äta nyttig, ga pa gym , liten resa och allt ska jag göra...life is Toooo f*cking short ya no!...



är Hemma hos min pojkvän och latar oss, ska kolla pa filmen 127hours snart, hört att den är super bra.



I torsdag drack vi Cava och champagne pa jobbet, önskat alla som har slutat.


Mats köpe en moët , har aldrig druckit det innan , ja snacka om man har jobbat som bartender pa en club innan och festat varje dag...hahaa, no i havent taste that.






...PEOPLE COME AND GO, BUT SOME OF THEM LEAVE FOOTPRINTS IN OUR HEART.

PS: när ja har köpt min egen dator och kamera, ska jag blogga varje dag =)just nu för ni sta ut med detta, night!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar